Järjekordne vöimas ja positiivne emotsioon vahetusalast. Kohe pärast Niket tuli meie tiim kajakilt, olles mööda sõudnud vingerdavast Orionist. Oleks ka Nike kätte saanud, kui päästev kallas poleks vastu tulnud. Meeleolu on vinge, kuigi ilmselt köige raskem etapp ees, kus 27 tunni sisse peab mahtuma 60 km trekki ja üle 150 ratast. Meie tiim jõudis 1.15 enne vahetusala sulgemist sisse ja 9 minutit enne aja lõppu tegime check outi- perfectne toiming. Seejärel pandi paika marsruut eemal autos ja sai toimetatud viimased mahajäänud asjad. 4 etapi teeb eriti raskeks see, et pole väga kusagilt lõigata. Ööbimine tuleb tiimil kores ja hõbedas. Tiimi õhkkond on positiivne, mootorid on tööle saadud ja seda eriti Pilvi puhul, mille üle on eriti hea meel:) miski hetk üritan saada netti ja pilte ka üles laadida. Meie kaasavöetud orienteerumisklubi telk toimis sigahästi, kus igal mehel oli oma ruum ja Pilvi päralt oli soe buss. Kõik toimis, kõhud said täis ja teele nad läksid!
KaifKaifKaif! Me nüüd paneme laagri kokku, lähme MTBsid viima ja paneme asjad kuivama. Ütleks, et the race had started!
(saadetud 23.48)
Liisu
11. nov 2009
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
23 kommentaari:
Aitäh superpositiivse teate eest.
See aitab meil paremini siin oma igapäevase "raske" tööga hakkama saada :)
Jaksu ka support-tiimile, sest nagu SleepMonsters kirjutab:
"With all the teams the role of the support crew is becoming increasingly important, not just to look after the teams but to help with the decision making. As the teams become increasingly tired it's more and more valuable to have to have a good navigator and strategist in the support van, calculating timings, assessing probably speed and directing the team on the section closing and cut-off times."
Hea töö!
Jätkake samas vaimus. Järgmist infot ootame juba sellest hetkest, kui meie omad Nike'st mööduma hakkavad. See peaks juhtuma siis vist umbes hommikul 10-st (eesti aja järgi) :o)
küll on hea päeva selliste sõnumitega alustada! ja ärge neid 2 norrt meest maha jätke kui Pilvil ja Minnil hoog sisse tuleb! Urmost pole ammu ridagi kuulnud ...
+ 2C ja Haabneeme hoiab pöidlaid
tiit
hei. hei!
ma vaatasin ka ikka esimese asjana siia lehele kui hommikul arvuti käivitasin! ja ma ei pidanud pettuma, oletegi tublid! Nii hoida!! Teadke, et teil on ka Võrus fänne-pöidlahoidjaid!
väga mõnusad uudised. ega illusioone ei ole, kergemaks kindlasti ei lähe aga see on õige, et nüüd on vaimus rohkem kinni kui füüsises.
Tulemusi on uuendatud ja lubavad millalgi isegi online hakata edastama...Tanel
Öösel on vist jälle otse pandud (ca 8 punkti vahele jäetud). Taktika on täpselt sama, mis soomlastel (Scandinavian...), kes natuke eespool.
Kui ajagraafik nii karm on, siis oleks huvitav teada, mida kõik need 40 võistkonda teevad, kes pikalt tagapool.
Eesotsas on kindlasti palju "lõbusam" liikuda.
See on hea, et Pilvil hoog sees on- nüüd saab Urmo lõpuks oma koti Pilvile anda ja loodetavasti saab pildi uuesti ette:)
Hea on hommikul positiivsete uudistega alustada! Edu!
Arvestades asjaolusid on suhteliselt ebatõenäoline et praeguses seisus ükski tiim jõuaks läbida 60 km jalgsi ja 150 km ratast 27 tunni jooksul. Kui ratas on raske, siis ainuüksi 150 km läbimine võib võtta 20 tundi ja rohkem. Pole ebatõenäoline et keskmine liikumiskiirus rattal jääb alla 10 km/h.
Seetõttu on punktide ärajätmised vägagi mõistetavad ja ilmselt ainuke võimalus ajalimiiti mahtuda.
Rain oskad sa või oskab keegi teine kommenteerida, et kuidas punkte arvestatakse? Kas on nii, et kui võtad näiteks punkti 33A, siis selleks, et see punkt arvesse läheks tuleb võtta ka 33B ja 33C? Ehk siis kas ühe punkti saab, kui korjad ära kõik sama numbri ja erinevate tähtedega punktid? Elo rääkis midagi peale eelmisel aastal Portugalis käimist, aga ei mäelta enam. Kaarti vaadates tuleks ka justkui nii 3-dale etapile 13 kontrollpunkti.
Igaljuhul jõuavad! Google kaardi järgi hakkavad enamvähem trekkingut lõpetama (max variant 58.9km), ees ootamas 160km ratast (tõusu 2904m/langust 3283m), see ju praktiliselt (peaaegu kogu aeg)allamäge uhamine:), kindlasti-kindlasti on ka kõva taganttuul!
Peaasi et pidurid ilusti peavad, et vahetusalasse pidama saavad!
Mis kell teine cutoff on?
Panen siia igaks juhuks lingi paremusjärjestusele pärast 3.etappi:protokoll (pdf)
Miks meie omade taga on tulemustes 0:00 aeg. Siiani on olnud kõigil katkestajatel taga 0:00 aeg. Kas midagi juhtus?
Edu!
Urmo.
Nad ju liiguvad.
Vähestel on vist nii hea GPS kui meie omadel. Nike pole pildile saanudki (Multisport Live'is).
Nüüd vist läheb jälle lõikamiseks -37 ja 38.
to Martti: reeglid ütlevad et see on teami otsustada, milliseid Kp-sid külastada, seega ei usu pakutud versiooni. Muidugi kõike täpsustab ja määrab veel täiendavalt roadbook, nii et siin võib vaid oletada.
..nüüd vist tömmatakse otse vähemalt 40a punkti juurde, ... ma loodan, et mitte kaugemale, ... eks näe!
Päris karm lõige! Huvitav oleks teada tagamaid. Niisama, pulli pärast seal midagi ei tehta:)
Alari
Raja profiili järgi olid 37 ja 38 suht suure kõrguste vahega piirkonnas. 10h on cut off'ini ja lõpus (42 kandis) läheb jälle mägisemaks e. tundub suht mõistlik lõige.
jah, ca 70km A4-ni. 10tunniga peaks nüüd teele jäävad punktid kenasti kätte saama.
Rajal pidavat suur susserdamine käima supportide ja tiimide vahel. Kui meie üritame "reegleid painutada" varjatult, siis hispaania ja soome tiimid pidid väljaspool lubatud ala abi osutama täiesti avalikult teiste ees. Tiimil pidi praegu kõik OK olema, isegi pooltest valmis tehtud võileibadest loobuti, sest nüüd pole enam piknik, nüüd on võistlus. Sellest hoolimata pidi Vettik pidi igat kaamerat nähes naeratama. Et see mingi pakazuhha pole, tõendab fakt, et Randy olla vedamise köie enda rattalt maha kruvinud ja Pilvi rattale monteerinud.
Stage 3 tulemuste kohta saab Vennalt ehk infi A4-s, aga mõnedes TA-des oli väidetavalt võimalik eksida jaamade õiges järjekorras läbimisega. Loodame, et meie puhul on tegu lihtsalt andmete mahalugemise veaga vms.
Tanel
Venna sõnul korraldajad kinnitasid, et see on süsteemi error. Uurivad asja. Tanel
ja kui neid sleepmonsters vaheraporteid lugeda, siis on ka pisut pealekaebamist. nii, et ühelt poolt ladna sebimine aga kui keegi peale kaebab, on ikkagi oht trahvi saada
Ilmselt on lõikamine õigustatud, sest olulisim peaks vist olema see, et sa ei läbi lühendatud rada, st pole jäänud cutoffi taha, siis positsioneerud VIST automaatselt paremustabelis kohe allapoole. Ehkki tänavuse formaadi juures pole selles päris kindel, sest toimub üleüldine raja lühendamine ja kas cutoffi mitte saanud tiimid omavad ikka eeliseid cutoffe saanud, kuid rohkem punkte kogunud, vot seda ei tea. Loogiline siiski oleks et olulisem on cutoffidest pääsemine.
Postita kommentaar