13. märts 2009

Ei lenda!

Eile käisin üle paari nädala jälle korra väiksel mäel proovimas. Tegin 4 hüpet. Kummaline on see, et sain üsna hästi aru, mis teha vaja on ja igal hüppel suutsin ellu viia selle, mis eelmisel oli vajaka jäänud ja millele tähelepanu pidin pöörama. Üllatasin ennast ja treenerit sellega, et viimasel hüppel tegin oma tehniliselt kõige parema hüppe. Kohe õhus oli tunda, et midagi on teisiti kui varem- õhk kandis, lend oli rahulik, tegin isegi maandumise. Tulemuseks ca 22-23 meetrine hüpe. Possul üllatas üle pika aja üdini positiivse kommentaariga: "Supper, ideaalne hüpe! Nüüd lähme suurele mäele, teed seal samamoodi ja 45 meetrit tuleb lõdvalt!"


Läksime suurele mäele ja tegin 6 tavapärast potsatust:(
Peale 4 treeningut ja ca 25 hüpet suurelt mäelt saab üha selgemaks, et kaugele hüppamine on raske. Selgeks sai ka see, et see mida ma praegu teen ei ole HÜPPAMINE, see on kelgutamine. Treener Possul oli konkreetne- hüppamiseks nimetame seda alles siis kui 50 meetrit kätte saad, sinnamaani on tegemist kelgutamisega:) Mnjah, tegelikult on tal vist õigus!

Kummaline on ka see, et kuigi hüppan suurel mäel ca 10 meetrit rohkem, kui väikesel, siis ei paku see mingit rahuldust. Väikesel mäel 23 hüppamine tundub kordades mõnusam kui suurelt 33.

Hea märk sellest, et ma ei suuda suurel mäel ellu viia seda, milleks võimeline olen avaldus eile eriti selgelt. Hüppasin väiksel mäel koos Villemiga, kes on hetkel noorte treener ja ca 16 aastat hüpanud. Väikesel mäel hüppasin eile temaga samasse auku ja viimasel hüppel, kui kõik õnnestus hüppasin temast rohkem. Samas suurel mäel paugutas ta ca 45-50 meetri peale. Ok, ta hüppas küll kaks luuki kõrgemalt, aga igal juhul hüppas ta minust enam kui 10 meetrit rohkem! Järelikult teen ma midagi väga valesti. Eks ma tean ka mida ma valesti teen- õlad lahti, rind ees jalad kõverad ja pöid ei tööta. Maa peal kuiva tehes õnnestub õigesti teha, väiksel mäel õnnestus kah väjemalt korra. Suurel aga ei õnnestu üldse.

Vaatamata sellele, et hüpata ei oska (veel) olen üles antud Pühapäeval, 15.03 kell 11.00 algavateks veteranide eestikateks. Praeguse seisuga teen oma debüüdi Tallinna suurelt mäelt:) Kusagilt peab ju alustama!

Kommentaare ei ole: